Back in the days.

Jag är beroende av spotify. Jag har fördrivit rasten här på viking genom att lyssna igenom massa gamla låtar från tiden då jag gick i nian. Riktiga hångellåtar. Oj vilka minnen. Linbanan, jouren, ormkärr. Egger. Gänget. Luring. Haha!
När man låg och spydde bakom önskakyrkan som inte längre finns kvar. Drack häxa från pappas spritförråd. Mammas vågade man inte nalla från för hon stod väl med tumstocken och mätte millimeter på spriten. Pappa var mer lättlurad.
Varje kväll på sommarlovet bar de hem till Kölborg med Torbann och Sipper (mopparna) för att äta pomfritt med Bea (enbart blåbands).
Nu har casper slutat på Önsta också så nu har jag ingenting att skylla på för att gå dit och hälsa på. Helvete.
Jävlar vilken dålig musiksmak vi hade när vi gick i 9an. Bara massa svensk hiphop som är helt världelös. Men de var väl häftigt att lyssna på de. Looptroop var/är ju iofs givna i och med vi är uppväxta på samma ställe i västerås. Gryta.
Jag säger bara så här : Vi behöver inte skryta för vi har fett med back up från gryta och som en tiger ska vi ryta!

(HAHAHAHA)







Don't hate the player. Hate the game.










Kommentarer
Postat av: Knööölborg

Gryta-tiden va nog fan bästa tiden i livet! Svensk hiphop, egger och häxblandningar, fleeera luringar (typ två pkt om dagen), YRROL och bara häng hela dagarna. Livet va bra enkelt! Och blåband-bea is still the shit!

2009-06-18 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0