Fittfredag.

Klockan är 23 finsk tid.
De är fredag.
De regnar. De är kallt.
Jag sitter med min lilla i mässen.
Calle kör kvälls passet och jag morgon passet i morgon.
Jag är jävligt uttråkad.
Men de har gått bra idag. Bättre än någondag.
Jag har mensvärk. Jag tror calle har de lite kämpigt med mitt humör.
Bara kanske. Jag har ju inte haft blodsockerfall riktigt ännu.
Då vill han nog aldrig träffa mig igen. Om han får uppleva de..
Vilket jag antar att han kommer få efter alla de här veckorna tillsammans.
Frågan är vad stockholm, australien, västerås och norge gör ikväll?
Är ni ute och super upp skatteåterbäringen?

En kaffe, en liten joggingtur och film. De låter som en perfekt avslutning på den här fittdagen!
Och så saknar jag sonya, jag vill ju se att de gåår braaaa för henne! haha!










Puss då!







Kommentarer
Postat av: fia

naw, honey.. går söp vi inte skallen av oss.. dock spelade vi sällskapsspel med josef.. Ikväll blir det in i dimman. önskar att du vore här med. tänker på dig! dra över kapten o skrik skepp ohoj eller något annat som behövs vbockas av på todo-listan :) Love!!

2009-06-13 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0