13/10

Moa & Becka sover till 15 varje dag? Vad är problemet?
Jag vaknar 07.30 nästan varje dag, många timmar att slå ihjäl innan tröttmössorna vaknar.
Igår var jag i Westwood hos Johanna och kikade på hennes lägenhet och sen åkte vi som sagt till hennes skola.
Där jag blev lämnad i bilblioteket, yay...
Efter det åkte jag hem till Jordan, Chris och Adam, dom bor i närheten av Moa & Becka.
Vi käkade Pizza, de var nog den största pizzan jag har sett i hela mitt liv sen försökte killarna lära mig alla spelregler inom Rugby & Baseboll, måttligt intressant, jag förstod inte skit mycket.
Idag är de molnigt här, så jag funderar på att väcka upp moa så hon kan vara smakråd när jag shoppar.
De var allt för nu!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0