Heje!

Vaknade precis, somnade som en liten räka i fotöljen.
Jag har huvudvärk jag har förmodligen druckit för lite vatten.
Skärpning!
Igår hade vi mys middag! Lövbiff med fetaost sallad, mumma!
Idag gick jag loss på shoppingen som alla andra dagar.
Rätt som det var köpte jag en Victoria's secret resväska haha, jävlar va snygg den är och jävlar va jobbigt det var att gå runt med den och shoppa idag.
De blev även några fler Bhs och trosor där ifrån och jag har nog shoppat upp halva lagret på Forever 21.
Någon som kommer bli glad när jag kommer hem med min nya garderob är min syster, ja de tror jag det!


Näe jag somnar om, de regnar i Los Angeles, de kan sluta med det nu.
Jag tror jag ska sms Jesus och be honom säga till Gud att nu räcker det!
Johanna vad var numret nu igen? 310..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0