Kompass

De värker i hela min kropp.
Låt mig berätta om igår.
Vaknade runt 12.
Fick för mig att gå en promenad innan jag åt frukost kl 13.
På men joggingskorna. Lämnade mobil och pengar hemma, för ja skulle ju bara gå runt kvarteret.
Jag gick och gick och gick.
Jay-z nya platta pumpade högt i mina hörlurar. Jag glömde bort att tänka vart jag gick.
De började kännas lite konstigt? Vart har jag hamnat nu?
Jag kände absolut inte igen mig och de kändes som att en svensk tjej absolut inte skulle vara i de här kvarteret.
Jag hade gått vilse. Big Time!
Jag visste inte vilket håll jag skulle gå åt, jag kom inte heller ihåg vad det heter där jag bor.
Paniken börjar sprida sig lite grann.
Var jag törstig?! Var jag hungrig?!
Hade jag skavsår?!!
4 jävla timmar senare hittade jag hem.
De värker, nå fruktansvärt i min kropp idag!
Jag tänker aldrig lämna lägenheten för en promenad utan karta, kompass, gps och mobiltelefon igen!

Hur som helst de gör ingenting, Im still a rockstar, för vem var i Foo fighters studio i lördags och rockade loss?
Svar Jag & Moa!!

Igår var jag och Jordan på bio och såg "where the wild things are" se den!

Det var allt för mig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0