LA so far..

Jag lever fortfarande livet i Los angeles.
Igar hamtade Jordan upp mig kl 15 och vi korde langs hela kusten.
korde till The grey house, dit maste ni aka och titta pa utsikten om ni ar i LA.
Jatte mysigt.
De var for kallt i vattnet for att doppa tarna i stilla havet.
Vi var forbi St monica, Venice Beach, sunset Beach, halsa pa Jordans kompis Aras som sjung en sang for oss, jag la upp ett klipp pa facebook. Han ar verkligen jatte bra och charmig.
Forsokte ocksa titta pa solnedgangen pa venice men jag holl pa att frysa rumpan av mig de blaste vaaaldigt mycket.
Efter de korde vi downtown och vi sag Walt disney Hall och gick pa en konstutstallning, whaat!
Sen blev de dags for lite mexikanskmiddag, mumma!
Idag luktar man inte skit lite vitlok haha!
Jag larde aven Jordan lite svenska ord igar, hur kan de vara sa kul att gora de?
Och aldrig nagot man kan ha nytta av utan bara fula ord, yaay!

Just nu sitter jag pa St. Monica collage, Johanna ar och dansar och sitter har och sitter!

I helen var vi ute pa Wonderland & Empire. Tva riktigt bra stallen! Ga dit!

Ja, de var lite av de senaste!
Hoppas ni mar bra dar hemma.
Om tva veckor kommer jag hem och det vill jag verkligen inte!
Men jag ar tillbaka har snart igen och da tanker jag stanna i manga ar!
YAAY!


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0