Los Angeles

God Morgon!
Helt plötsligt var jag i Los Angeles.
Kom hem från Thailand i lördag morse.
Och nu är jag här.
Jag vet inte vilken tid min kropp är inställd på. Klockan är 08.40 i Los angeles, 17.40 i sverige och då måste den vara.. 22.40 i Thailand.
Hur som helst.
Började äventyret mot USA igår med att pröjsa lite övervikt, yes.
Gick i genom säkerhets kontrollen utan problem, var lite nervös i och med att mitt pass är lite halvt som halvt helt.
Men de kirrade sig.
Satt på Newark några timmar och försökte hålla mig vaken.
Väl på planet tänkte jag ta kort uppifrån men jag han somna innan planet startade och vaknade av smällen när vi landande. Jag sov oavbrutet i 6 timmar. Bra gjort!
Väl framme i Los Angeles ställde jag mig utanför flygplatsen och andades in luften bara & njöt en stilla sekund.
Sen började det. Vart ska jag?
Hittade en taxi,mot West Hollywood. Taxi chauffören var otroligt pratglad.
De är härliga människor här.
På flygplatsen var de ungefär 20 personer som kom fram bara sådär och önskade en trevlig dag!
Jag gillar det här!

Nu tänkte jag skaka liv i moa, jag har säkert knosat sönder henne i natt. Och det ska hon få stå ut med i 3 veckor till. Lyckliga henne!
Mot stranden!

Jag älskar livet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0