Myskväll


Jag har tänt levande ljus i lägenheten.
Jag lyssnar på Melissa Horn och Winnerbäck.
Jag blir tårögd.


Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
 försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?
Du är ett glashus och jag är en sten men de är du som försöker se genom mig.




Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann


Mys!


Kommentarer
Postat av: Carina (rudy mammi)

Ja visst är hon underbar vår älskade Melissa Horn!

Håller med dig....HON är massor av MYYYYS!

Och hennes texter går rakt in i hjärtat!

Take care over there Amanda!

Kram Carina

2009-10-20 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0