Oh maaandy

Snodde de här inlägget från min kära vän Moa för jag tyckte de var jävligt kul!
You got to love Magic Mandy!

Min kära vän Amanda är här och hälsar på. Hon har fått smeknamnet aktivitets hitler. När min syster Sara var här tyckte jag att det blev mycket turistande. Men inget går upp mot Amme, tjejen är alltså uppe med tuppen och åker turistbuss varje dag. När vi i lördags gick längs Hollywood Boulevard var det hon som berättade saker för mig om gatan jag går på varje vecka.

Jag har inte gjort något turistande alls, jag lovade att göra idag men då regnar det för första gången på 7 månader.

Blev väckt med en kaffekopp under näsan och frukost på sängen, och nu springer hon runt och städar.

Sa jag att jag gillar henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0