ruffs

Vaknade nyss & mitt hår är ruffsigare än vanligt.
Vi var ute igår och de känns.
Jag sitter ute vid poolen just nu. De är konstigt väder. Jag tror hela himlen öppnar sig snart.
Det har regnat hela den här veckan.
Jag tänkte på de igår, jag har nog testat alla massörer i Thailand nu när jag har vart här tre gånger.
Speciellt fotmassage. För 3 år sen hatade jag fotmassage tills jag träffade Robocop, mitt ex, han skulle envisas om att det var skönt. Och till slut älskade jag det. Sen blev jag bortskämd i och med att jag fick 30 minuter fotmassage varje kväll innan jag skulle sova.
Men igår hände de något. Jag hamnade tillbaka på det här stadiet när man tycker att de killas.
Jag kunde inte sluta skratta. Samma sak med helkropps massgen. Jag tyckte att kändes konstigt och killades.
Jag har kanske fått en överdos av massage?
I morgon åker vi hem. Vill inte vill inte vill inte.
Men de är bara och svida om för sen drar jag till Höööllyywoooood!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0