Torsdag

Kl är 09.20 och de här är ekot!
För några dagar sen sprang jag in på Whole food och skulle köpa vatten till mig och johanna, när jag glider förbi sharken hör jag någon ropa något i stil med "hey, long legs, stop".
Jag antar från ingenstans att de är jag, haha!
Mycket riktigt.
Jag vänder mig om och där står en karl i 40 års ålden.
Vi börjar prata men jag känner mig stressad för johanna väntar i bilen.
Jag tar hans kort, för jag säger att jag inte har tid just nu.
Igår ringde han och jag hatar att prata i telefon på engelska, jag hör vartannat ord i den här skit telefonen en försäjare lurade på mig.
Hur som, de dyker upp en voicemail.

"Hey Miss Sweden, It's Worthy. How are you? Can you call me back?
Do you wanna go to a moviepremier this thursday?

Filmpremiär, hoppsan.
Lite senare ringde han igen. Han var nära Whole Food och jag gick och tog en kaffe med fanskapet.
Saw 6 har premiär idag och han vill att jag ska gå på röda mattan med honom, han vill väl ha en ung dam att glänsa med.
Bara de att jag hatar skräckfilmer så jag och tjejerna ska gå på efterfesten istället som kommer hållas till på Wonderland.
Man får inte vara dum.
Så nu börjar ångesten.
Vad ska jag ha på mig?
Och jag hatar att gå i högklackat.
Kameran kommer finnas med, tro mig!



Puss.... Long Legs.

Kommentarer
Postat av: fatima

go nude!!!! en skönhet klär i allt så sätt på dig vad fasiken du vill hjärtat du kommer vara as snygg i vad du än sätter på dig long legs!!!

2009-10-22 @ 21:10:21
URL: http://phatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0